Oro och ångest

Jag tror inte att det kommer gå.
Jag klarar det inte.
Faller redan och får inte ordning på någonting.
Är det som de sa för ett par år sedan, att jag är ett hopplöst fall?
Folk tittar på mig och ser en frisk tjej, men de missar liksom hela insidan. Jag är så infekterad inuti av den här sjukdomen att jag inte längre tror att jag någonsin kommer att kunna leva utan den.
Jag har tappat tron helt och hållet och trots att jag haft så mycket fint folk runt mig de senaste dagarna verkar det inte hjälpa. Ok, jag äter. Det gör jag. Men bara när jag har människor runt omkring. Bara när jag måste. Jag vet att det är så det börjar - och jag vet hur det slutar. Men hur sjutton ska jag kunna göra något åt det?? Alla pratar om vägskäl hela tiden, men jag ser bara en väg.
"Varför går jag över broar som är byggda för att rasa?"
Jag vet inte vad jag ska göra längre.
//M

Kommentarer
Postat av: Julia

Inte ge upp.

Anorexin får inte ta över dig.

Du är värd ett liv precis som alla andra !

2011-03-06 @ 15:52:45
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Linnea

Kämpa på, du KOMMER klara det!! Det finns inga hopplösa fall. Stor kram <3

2011-03-06 @ 18:07:30
URL: http://ljudetavskratt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0