Planer

Jag sitter här efter en lång dag och har många timmar kvar ännu. Klockan är 17.59 och jag planerar kvällen samtidigt som jag gråter inuti av rädsla för morgondagen och resten av livet. Jag fixar det inte. Ta mig bara härifrån..!!!
Ska fly ut till stallet om en stund igen trots att jag nyss varit där. Jag står inte ut med och i mig själv.
Gick handledarkursen för körkort imorse. Den var bra och nu har jag det gjort, så nu ska vi bara få våra tillstånd också innan jag kan dra ut och äventyra trafiken.. :p
Jag skrattar, skämtar, hälsar på folk och kramar om dem. Pratar positivt om livet och ler. Men helt ärligt, vem försöker jag lura? - Jo, hela min omgivning. Sanningen är min, och jag både vill och inte vill att alla ska veta. Jag kan inte ens förklara det, det bara är så.
Lyssnar på Small Enough - Nichole Nordeman, Beautiful - Bethany Dillon, Behind these Hazel eyes - Kelly Clarkson och Du får inte - Sonja Aldén. Försöker att bara inte tänka och känna.
//M

Kommentarer
Postat av: Maja

Vilket sammanträffande, jag ska gå handledarkursen imorgon! :D Måste göra ett syntest också, och sen efter kursen skicka in papprena. Sen bär det av mot första bästa parkplats.

Åh, Beautiful med Bethany är sjukt bra, ska börja jobba med den på sången, önskade den och min sånglärare tyckte att den var bra :)

Puss<3

2011-03-20 @ 19:28:54
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0