"Tro på dig själv"

Så många som tror på mig. Så många som säger att de vet att jag kan. Så många som säger att jag aldrig ska tillbaka dit jag har varit. Så många.
Tänk så många som kommer att bli besvikna när de inser hur svag jag egentligen är. Så många som kommer bli arga när de förstår att jag inte alls kommit så långt som jag låtsas. Tänk så många jag kommer såra när jag faller ner i sjukdomen igen. Ja, NÄR - inte OM.
Jag känner mig som en enda lögn som låtsas men som lever gamla mönster så fort möjlighet ges. Jag klarar mig tydligen inte utan mina mönster. Kanske tillhör jag de 10-20% som utgör  den negativa sidan av statistiken.
Ju fler som tror på mig desto svårare får jag att tro på mig själv. Jag måste för deras skull, visa att jag är stark och kan besegra demonerna, men jag kan inte. Folk säger att jag aldrig ger upp, men jag undrar om det verkligen är sant.
//M

Kommentarer
Postat av: Maja

Gumman, trots att jag precis har lärt känna dig, om man ska uttrycka det så, så tror jag på dig. Och om du säger att du kommer falla tillbaka kommer du falla tillbaka, det är ganska logiskt. Men jag vet att om du verkligen ger manken till kommer du fixa det här, sätt upp alla fördelar med att vara frisk. Jag lovar att de slår alla fördelar(om det ens finns några?) med att vara sjuk.



Kämpa på gumman! Jag tror på dig!

Puss<3

2011-03-15 @ 17:11:39
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0