Ungen fyller VUXEN!!!

Hej alla!
Ja, jisses, så blir man då MYNDIG idag!!! Känns helt galet! Jag fick frukost på sängen imorse, var i stan efter lunch och träffade mormor över en fika, mötte upp mamma vid systemet och köpte lite vin till ikväll! Känns skevt att få dricka LAGLIGT!! Hah, inte för att jag brutit lagen särskilt många ggr, men ändå x)
Fått lite fina presenter samt bidrag i pengaform till mitt framtida liv (av mormor). Ingenting från familjen ännu  (förutom frukosten och vinet), men tänker att det kanske blir ändring på det ikväll..?? :P Vi har bokat bord på Joe Farrelli's (aldrig varit där) men hoppas att det blir bra!
Släpper all oro kring det kaos som råder kring nästa vecka och fokuserar på att leva i NUET! Har fått ca 53 grattis-inlägg i min logg på FB, TÄNK att det finns så många runt mig som tänker på en ibland! Helt fantastiskt ju x) Ja, jag vet, det finns säkert de som får meddelanden från över 1000 pers, men vet ni vad? DET STÖR INTE MIG!!! Jag har världens underbaraste och bästaste vänner och jag skulle inte byta ut dem för något i hela världen!!
Nä, nu ska jag sluta hänga vid datorn och istället springa iväg och fortsätta fira x)
Stor födelsedagskram till er alla från er lilla 18-åring x) <3
//M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis grattis på din födelsedag! Hoppas det blir en bra kväll med god mat. Och tänk inte på nästa vecka..ännu är det bara fredag. Stor kram från en läsare!

2011-03-04 @ 19:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0