Bad update

Vet att min update är väldigt dålig för tillfället. Ber om ursäkt för det.
Mår väldigt dåligt men har ett rätt starkt nät runt mig (även om det, som alla nät, har massa hål) och har inte så mycket tillgång till datorn. Menmen.
Inte så mycket att skriva idag. Det är allmänt rörigt och "smått" kaotiskt i mitt liv, och det blir aldrig (upprepar: ALDRIG) som man tänkt sig eller trott. Bara att acceptera och finna sig i antar jag. Men kul är det inte.
Fint väder är det i alla fall, och våre tre små Capio-kaniner har kommit. De verkar trivas bra och i princip alla tjejerna är lyckliga som småflickor och kan sitta utanför buren nästan hur länge som helst. Ja, då har vi i alla fall något att göra.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0