Bara 4km

Bara en liten runda ikväll, men den första på mkt länge. Sprang dock rätt fort med tanke på min obefintliga kondition vilket ledde till en mindre "kollaps" efteråt. Jaja. Tog mig hem och ligger nu i sängen med darrande muskler, dunkande puls och svettig kropp - livet är som jag är van vid att ha det och jag känner mig relativt trygg.
Bara för att uppdatera liksom.
Någonstans känns det fel, på något underligt vis, men jag orkar faktiskt inte bry mig. Jag kommer aldrig att bli frisk i alla fall.
//M

Kommentarer
Postat av: Julia

DU kommer visst bli frisk.

Säg inte så.

du kan !!

2011-05-01 @ 21:52:53
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Linnea

du KOMMER bli frisk!! det är kämpigt och man måste kämpa som tusan - men du kommer klara det!! jag tror på¨dig ska du veta!! försök tänk på det som är positivt i livet <3 kramar till dig!

2011-05-01 @ 22:01:26
URL: http://ljudetavskratt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0