Det går så segt

ja, det går segt just nu. Både internet och i livet. Jag känner mig vrång och trotsig som en treåring och tänker inte göra något alls åt det. Inte just nu. Inte idag. Jag har inte ork... Det får komma när det kommer - som det alltid gör.
Ibland kan jag bli så himla trött på allal blåögda männsikor. Som inte ser fast de ser, som tror fastän de vet motsatsen (eller gör de inte?). Är inte själva meningen med att vara på just ett sånt här ställe att man ska få hjälp, och INTE behöva klara sig själv när allt går åt fanders? Jag är så arg. Så arg och besviken på mig själv, min omgivning och ALLT. Tänker att omgivningen kanske kommer vara liite arga på mig imorgon med, men det vet man ju aldrig. Kanske jublar de istället. Jag har inte koll på läget.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0