Har inte så mycket att skriva

Solen skiner men det är kallt ändå. Världen är full med maskrosor, men jag sitter mest inne. Tar mina promenader och försöker att hålla huvudet tomt. Det finns inget bra på tv, min röst vill inte samarbeta tillräckligt för att jag ska kunna sjunga och jag är trött på all musik som finns på min dator. Jag har packat och städat så mycket jag bara kan, så nu är resten av tiden ett enda tomrum som jag desperat försöker fylla för att inte fastna i alla tankar och känslor. Ångesten bor i ryggen och bara väntar på ett tillfälle att få ta över hela mig.
Underbart.
Jag önskar så att allt vore annorlunda, men det är det ju inte.
En sekund i taget.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0