Full of chaos

Är det termodynamikens andra huvudsats som säger att allt i universum strävar mot ökad entropi? Jag är full av kaos.
Vet inte ens vad jag ska skriva, för mycket tankar som snurrar runt.
Ätit frukost och inväntar näringsdryck. Pluggade matte igår och blev någorlunda vän med integralerna - tycker om att det ser så proffsigt ut när man räknar med alla skeva tecken x) Lite självförtroende gav det, om än bara lite och helt anknutet till skolarbete.
Tackar för alla fina sms och kommentarer på bloggen jag får, det betyder att det finns folk som faktiskt bryr sig eftersom jag tenderar att känna mig ensammast i världen. Tror inte direkt jag är ensam om den känslan heller dock...
Nej, jag ska sluta flumm-skriva, det leder ingenvart och jag kommer ingenstans.
So long
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0