Lördagmorgon

Jag borde göra något som ger mitt liv mening. Eller åtminstone ger mig livsglädje. Vetesjutton vad det skulle vara... Gå på bio? Träffa någon? Gå ut på krogen inatt? Ta en promenad? Oavsett vad, så orkar jag inte. Det finns ingen ork, ingen kraft till att ta tag i något sådant. Jag är översvämmad av andra tankar och tunga känslor. Av stress kring skolan, hopplöshet inför framtiden och så vidare.
Kanske borde man älska helgen. Just nu hatar jag väl alla dagar, men helgerna är om möjligt ännu värre. "Tänk positivt!" - så jävla lätt att säga när ens liv inte ser ut såhär och allt går i nattsvart.
//M

Kommentarer
Postat av: sussi

Kämpa på underbara. ja finns här de vet du. älskar dig söt<3

2011-11-19 @ 13:11:54
URL: http://susanneskamp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0