Rapportskrivande

Sitter i skolan och skriver projektarbetesrapport... Lärarana är i Lerum på typ utbildning hela dagen så vi har tid för PA. Skriver diskussion för fullt, men nu när gruppen tog lunchrast så unnar jag mig faktiskt att gå in och uppdatera bloggen. 
Det är en förjävlig dag. Vaknade imorse med ångesten rivandes och ville bara dö alt. somna om. Ingenting att se fram emot, ingenting att gå upp ur sängen för, ingenting att egentligen leva för. Förjävligt helt enkelt. Duktig som man är sitter man ju här ändå. Hoppas på en inte allt för lång dag. Prov på fredag (vill inte tänka på det), 2 inlämningar nästa vecka, engelska efter mig, PA-rapport att skriva.... Kanske inte låter så mycket, men allt bara tynger ner mig. Hela tiden. Och det känns som om jag ska gå under. 
Nåväl. Solen skiner ute. 
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0