Storm

Jaha, till alla människor där ute som sitter instängda kan jag meddela följande: det blåser ute.

Storm. Utanför och inuti. Kalla det "Berit" eller någonting annat, men bra är det inte. Ensamheten sliter mig i miljarder bitar ikväll, allt känns för stort. Oöverkomligt, hopplöst, meningslöst och fasansfullt. Jag sliter mig själv mitt itu fast jag sitter ihop. "Är du trött?" - ja (TRÖTT PÅ LIVET). "Du ser lite hängig ut?" -bara för att jag är kvar på jorden kallas det "hängig" och inte "hängd" (ok, det sista var onödigt, skulle aldrig hänga mig. Big no no, men var tvungen ändå). 
Jag vill ingenting. 
Jo.
Slippa allt. 
Jag vill inte ens ha allt jag hade förut.
Jag vill bara slippa allt. 

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0