Svar + update

Svar till Anonym:
Rätt fattat  -  Klinik med sitt-tid och allt.
Jag var på rätt spår, helt klart, men föll tillbaka så det riktigt sa "PANG" i backen. Jag är här för att få en knuff i rätt riktning, men det är sjukt tungt.


Nyss varit på BK. Ångest i ryggen igen, + lite i axlarna. Inte bra sa hon, och jag håller med. Ångest som bosätter sig i kroppen sådär är banne mig inte att leka med.
Snart lunch, ska gå in på rummet och försöka få lite vila trots mitt inte alltför uppåt mående. Försöka få tid till att gå till kapellet i em, behöver det. Samtal väntar också, och då besked från morgonen. Börjar med kalktabletter idag.
Hah, inser att det sista såg ut som om jag skriver min egen journal, kan meddela att så är inte fallet. Jag är bara skev i hjärnan.

//M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, då har du fallit tillbaka rejält eller? Hur länge är tanken att du ska vara på Kliniken? Hoppas att du snart kommer på fötter igen och kan börja leva livet, det är ju så underbart om man bara vill och kan se det!! (jag vet för jag har själv gjort samma resa som du och mitt liv har blivit så otroligt mycket bättre nu när jag äter och tillåter mig att göra det, accepterar att kroppen kanske inte är perfekt men den orkar bra mycket mer nu än för 20 kg sen).



Kämpa på!!!

2011-11-01 @ 14:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0