Tiger

Det är en tiger. Ja, jag använder samma djur som alla andra, men slåss också mot samma sak. Tänker att jag inte måste förklara mig mer än så.
Vaknade tidigt inatt igen, försökt somna om hur länge som helst men det går ju inte. Och nu är det typ dags att gå upp. Totalt ovärt. Ska till skolan och försöka låtsasjobba idag igen trots att jag både borde jobba på riktigt, och antagligen borde lägga in mig på psyk. För jag erkänner; lite rädd är jag. Kontrollförlust, starka tankar och impulser. Jag vet inte vad jag vill, vad jag ska göra. Ångesten sliter i mig, rädd för att falla isär när någon ser. Rädd för att falla alls. Mår så jävligt nu, kan inte vara långt kvar till botten. Men, så känns det hela tiden, och ändå blir det sämre.
It's like you're pouring salt on my cuts
(...)
You can't bandage the damage, no, you never really can fix a heart


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0