Utelåst

Jaha, så kan det gå... Sitter utelåst på verandan och väntar på att mamma ska komma hem och släppa in mig. Tack och lov hade jag datorn med mig, så fixar med min cover av Skyscraper och surfar runt. Har handlat och ska laga middag. Världen är lite mindre elak nu i eftermiddag efter att jag spenderat en timme med min älskade ängel N. Tack, fina fina du <3 
Ska försöka läsa engelska ikväll, verkligen försöka. Men trots att N hjälpte mig att orka leva en stund till, så är det faktiskt inte mycket mer än så. All ork koncentreras till att VARA, inte mycket finns över till annat (såsom ex plugg). Svårt att acceptera, men tyvärr väldigt väldigt sant.
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0