sjukt (!) dålig uppdatering

Jag vet, jag vet.. Ber om ursäkt, men denna gång HAR jag faktiskt en ursäkt. Blev akutinlagd och har legat inne 1vecka och 2 dgr, men skrev ut mig idag. Klarade inte mer, så nu är jag hemma igen. Ätit utöver schema så nu är tankarna vansinnigt elaka och jag vill helst bara sluta med allt igen, trots att jag vet att läkarna säger att min kropp inte skulle klara det. Jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig loss, sitter fast och bara velar. Ja eller nej. Ska eller ska inte. Magen är hur som helst inte ens nöjd med min insats - den är svullen som en **** luftballong och plågar mig med magknip. Jippie. Nej, såhär mkt kan jag då INTE äta... Kommer gå upp massor dessutom. Hemska ångest. Tack och lov har mina erfarenheter lärt mig att det man går upp fort, går man ner lika fort. Nästan iaf. 
Nej, ska försöka sova. Första natten i min egen säng på ett tag, och det är skönt. Saknar dock reglaget på sjukhussängen, det var grymt :) (Bara för att försöka VERKA positiv när ångesten leker dikatator i min hjärna).
God natt
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0