Tears and love

Har haft en hemsk dag. Verkligen, hemsk rakt upp och ner. Mått piss, inte orkat vara glad, känt mig yr. Svimlig. Övergiven och patetisk. Vidrig, ful och motbjudande. Nej, ingenting var bra.
Så chattade jag med M, och han kom ut till stallet. Vi stod och pratade i regnet, så otvunget och ärligt. Han var med och sprang runt i stallet utan att nog riktigt förstå hur mycket det betydde för mig <3 Jag hoppas, och jag tror vi är på helt rätt spår. Bara tiden kan visa om det är rätt, men det känns så himla rätt, så just nu hoppas jag bara att han tycker och tänker som jag. 
Nu smyger sig ångesten på igen. Matångest trots att jag vet att mitt matintag varit långt ifrån ens godkänt, men det känns ändå för mycket. Ska försöka somna innan det blir värre.
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0