Tell me something new...

Jag vet att jag suger på att uppdatera. Var i Varberg hela veckan, och anledningen till att jag inte skrivit ngt efter det heller är att jag inte vet vad jag ska skriva. I try to hide my scars from you. Lyssnar mest på musik, pluggar och försöker att hänga kvar.
Var på en jättetrevlig middag i lördags, och igår tävlade jag på hemmaplan - kom tvåa i första klassen och vann andra! Självklart glad över resultatet, men ändå inte alls nöjd med ritterna... Varför är jag aldrig nöjd?? 
Folk säger åt mig att bara bestämma mig för att få maten att fungera, men att strula med den är det enda som från den övriga tillvaron att fungera. Jag har slagit knut på mig själv och kvävs. Jag får inte luft.
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0