Konsten att göra ingenting

Tränar ytterst intensivt på "Konsten Att Göra Ingenting". Det känns väl inte super direkt, men har inte mycket till alternativ. Det är kaos ute på avdelningen, så det är säkrast att hålla sig inne på rummet.
Har mycket ångest idag trots bomullsludd i huvudet pga alla mediciner. Imorse vinglade jag bredbent fram i korridoren, bad dörrkarmen om ursäkt när jag krockade med den innan jag plötsligt insåg mitt misstag och började fnissa hysteriskt (trots att jag egentligen bara ville gråta). Ramlade in i rummet, drog igen dörren och blev stående vid dörren och undrade vad tusan som hänt. Ändå höjer de medicinerna på tors... lovande..? :S 
Nåja. Har dator iaf. Försöker distrahera ångesten. går sådär.
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0