Knyt båda nävarna och fokusera på något bra

(jobbar på min uppdatering!!)
Ligger i sängen igen. Som vanligt. Har ont överallt, och jag tror inte det bara är förkylningens fel. Inuti skriker rösterna, runt mig vinglar michelin-madde och visar upp sig i speglar och på kort. Jag hatar (HATAR) att ha det såhär. Hatar att känna hur det går utför. Ändå kan jag inte, vill jag inte, orkar jag inte bromsa. Just ätit kvf och det skrämmer mig hur fort jag blir sämre. Psykiskt. Fysiskt. Fast det inte syns.
Ska sätta på en film och försöka fokusera på något annat en stund.  Filmtips? Jag kan ju nästan inte se några filmer alls utan att drömma mardrömmar. Hopplöst.
Jag är hopplös.
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0