Busy

Bara för att jag mår helt åt fanders och personalen är "upptagen". De frågar hur det är, jag snörvlar fram "sådär" och kisar för att se genom tårarna. "Kan jag få lite theralén?". Efter 15 min fås medicinen, tillsammans med "ska du inte titta lite på tv?". Jag skakade på huvudet (hur jävla roligt är det att sita och lipa i dagrummet framför ngt tråkprogram på SVT?) och gick in till mitt rum. Än har ingen kollat hur jag mår. Fucking skit.
Ta ansvar, jag vet jag vet. Men jag orkar faktiskt inte. Ibland måste någon annan bry som om en, när man inte riktigt orkar själv. (ätst+depression fnyser: "pfft. Egoist".)
//M

Kommentarer
Postat av: sussi

sv:ja kommer få jan-ove eller va han heter.



Tänker på dig hjärtat kämpa på. ja finns för dig hela tiden. superkram<3

2012-03-29 @ 08:25:58
URL: http://susanneskamp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0