Påverkad biverkad

Hej hallå.
Fått massvis med biverkningar av en ny medicin jag tog igår, så tänker sluta med den idag. Blev helskev, massa fysiska biverkningar, sovit hela dagen... Inte ok.
Var med på ronden imorse och skrev min vårdplan. Känns ok. Förutom att jag mår skit och ingenting är ok.
Fick ett sms från en kär vän samt ett myyyycket efterlängtat mail som fick mig att le och må liiite bättre.
Min svenska är dålig, men så blir det ibland. Sjukt påverkad av alla biverkningar, skyller på det. 
Vackert väder iaf. 
//M <3

Kommentarer
Postat av: Kathy

Fortsätt kämpa tjejen, jag önskar att det snart vänder för dig och att det vänder mot ett ljusare liv. Har följt dina inlägg i snart ett år. Kramisar till dig och lycka till

2012-03-27 @ 17:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0