Sjukgymnastik

Har just haft sjukgymnastik :) Grymt skönt, duktig sjukgymnast och liten, go grupp... Men herregud vad jag saknar tjejerna på 336!! 
Struntade i den galna medicinen igårkväll och känner mig bättre idag. Har till och med ork nog att vara uttråkad! Min kontaktperson kommer i eftermiddag och har samtal med mig, men dessförinnan väntar lunch och samtal med psykologen. Kommer nog bli bra, om än jobbigt.
Det är fortfarande väldigt mycket tankar och ångest i mitt liv, men jag har flyttats till "ätstörningsbordet" vid måltider så jag kan få extra stöd och hjälp, och det känns bättre. Har tätare tillsyn än innan också. 
Lyssnar på musik och spelar TheSims för att distrahera tankarna. Känner mig som 12 år igen, men antar att det är ok när man är på psyket. 
Försöker att inte fastna allt för mycket i alla svarta tankar, men det är lite grann som att ha tjära i huvudet - tjockt, stelt, trögflytande och mörkt. Och VÄLDIGT svårt att bli av med. Hoppas på att mina mediciner hjälper så småningom.

Blev JÄTTEGLAD för Kathys kommentar, inte visste jag att det fanns folk som faktiskt FÖLJER min blogg och bryr sig? Fantastiska människor det finns därute. Stay healthy allihop. <3 
Nej, nu blir det nog korsord en stund, brukar hjälpa lite när ångesten tilltar i styrka.
Stormkram 
//M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0