You just spoiled my day..

Vaknade fem. Kunde inte somna om. Löste lite korsord. Klockan närmade sig sju och jag gick för att be om en duschslang (tro mig, att tvätta håret utan duschslang med vatten uppifrån som spretar åt alla håll skulle passa under rubriken "mission impossible), varpå min fina (ej ironisk, hon ÄR verkligen bra.... Alla dagar utom denna) bad mig att följa med. Vandring i nattlinne (med håriga ben, får ju inte ha rakhyvel) genom korridoren bort till behandlingsrummet. Kändes väl aningen skumt men frågade inte. Så kommer vi in, och hon går fram till vågen. Började skaka på huvudet och vände i dörren. Vad faaan liksom? Utan förberedelse? Bara väga. bara sådär? Aldrig i livet. Hon försökte övertala mig medan jag stod i korridoren och skakade av ångest. Jaja, fick iaf min duschslang och har tvättat håret. Tar oändlig tid pga lågt tryck, men bättre än alternativet när duschen uppifrån (vad heter ens en sådan dusch? Jaja, sådan som finns i skolor och simhallar och sådär) dränker allt i hela badrummet utom just den som försöker duscha. 
Kul start på dagen iaf. Darrig i själen efter vidrig natt och ännu värre morgon. Känns inte direkt som en bra dag att vakna till.. Usch. Vill bara ta lite starka saker och somna om.
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0