Hoppis och Skuttis

Hopptränat med ponnyn idag. Gick riktigt bra trots värmen (han tycker ju inte direkt om värme egentligen...) och han var väldigt pigg och studsig! Bana på 95cm utan problem, och jag var inte rädd! Stort framsteg från förra veckan. Tränaren var nöjd, ponnyn superlycklig <3 Älsklingen kom ut till stallet och överraskade mig (plötsligt när jag tittade upp på läktaren så satt han där! <3 ) så det var ju skönt att hoppningen gick fint <3
I övrigt mår jag skit. Verkligen dåligt, och håller på att trilla dit riktigt ordentligt. Igen. Kanske är jag sjuk. Kanske är jag det inte. Hur som helst mår jag vansinnigt uselt. Ni som inte tror det kan ju skita i det, jag är inte den som överdriver hur jag mår. Inte åt det här hållet iaf.
Lyssnar på Ta inga order - Kapten Röd <3
God natt. Eller, så god natt som möjligt. Själv är jag glad om jag alls kan somna och drömma något annat än mardrömmar.
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0