Orkar inte

En vecka till balen. En vecka. Eller, 31 maj är den. Måste. Klara. Tills. Dess.
Vad som händer sen vet jag inte. Tror inte någon vet det. Jag faller och faller och faller. Fortare, hårdare, mer bestämt, mer panikartat...
Konstant ångest. Kan inte prata för musklerna låser sig, och när jag väl KAN prata - då VÅGAR jag inte. Så fort jag öppnar munnen och försöker säga ngt, bränner tårarna ännu värre än vanligt.
Bryter ihop för ingenting.
Och jag orkar inte skriva mer nu.
Finns en "officiell" blogg ni kan följa, om ni vill ha den lite mer positiva bilden. Visst, inga problem, men våga inte tro att det är sanningen. Det är bara ytterligare ett sätt att lura folk att tro att allt är väl.
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0