Be close to me

Jag väntar på att mamma ska komma förbi och hämta upp mig. 
Jag är rädd. Ångestfylld. Ledsen. Irriterad. 
Jag är frusen och känner mig förkyld, och jag har mens för 2:a ggn denna månad (eller, inte andra ggn i oktober, men 2:a ggn på en mensperiod). Kul. Verkligen roligt. Jag vill bara krypa ned i sängen och dra täcket över huvudet. Somna om. Gömma mig från verkligheten. 
Idag är det Nichole Nordeman som spelas i mitt rum, och jag försöker att bara luta mig tillbaka och flyta med i allt som är, men det är svårt. Försöker att stänga av känslorna, men det går inte direkt bra. 
Ska fixa rummet lite grann, mamma kommer nog snart. 
Hoppas ni har det bättre än jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0