Feel like giving up

But your phone down baby, 
I've got something on my chest
I've really tried to hide it
But it won't seem to let me rest
Do you know that I've been fighting with my mind and with my heart?
 
 

Nu är det såhär. Hela, hela tiden. Varenda dag. Jag kan ha en ok stund, och så plötsligt: PANG. Som idag, när jag var på stan med den person jag litar mest på i hela världen.. Vi gick och pratade, skrattade, och plötsligt ökade trycket över bröstet och världen började suddas ut. Benen samarbetade, tack och lov, men tungan frös fast, tårarna började rinna och kroppen skaka. Helt oprovocerat. 
Jag orkar inte ha det såhär, men ingenting går att göra längre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0