Rosor i snö

Idag är en lite bättre dag. Jag har en lite tryggare grund i mig själv idag. Det känns som ett golv ungefär. Även om jag fallit och ligger och skakar på golvet, så faller jag åtminstone inte igenom golvet idag. Inte just nu i alla fall, och nuet är ju det som räknas! 
 
Nu försöker jag slappna av och hålla mig distraherad. Ska sätta på en film snart. Åh, kom och tänka på filmen "Stjärnsystrar" för någon dag sedan, har ni sett den? HELT underbar!!! Älskar texten till Rosor i Snö som är med i den filmen. 
 
Det finns någon som förstår, och som lyssnar på dig
Och som ser det du ser
 
Det finns rosor i snö, röda rosor i snö
Det finns någon som vill gå där du vill gå
Det finns alltid en vän, någon du känner igen
Och det finns rosor i snön längs vägen hem
 

Försöker desperat hitta den filmen, vill så gärna ha den, men inte ens på cdon tycks den finnas... Så synd! 
Om ni har filmtips så är jag jätteglad om ni delar med er, behöver som sagt lite distraktion <3 
 
Love <3

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Åååh, jag tänkte på den igår kväll! Så underbar! Jag kunde hela låten utantill, haha. Jag vill sjunga den tillsammans med dig. :D <3

Svar: OCH JAG MED DIG!!! :D <3 Du får se till att bli utskriven och komma hit så vi kan spela in <3
perfectlyimperfect.blo.gg

2012-10-03 @ 17:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0