Hold on to yourself, for this is gonna hurt like hell

Det gör ont. Jag har inte mycket att skriva, men allt gör ont. Det gör ont att inte kunna släppa fasaden fast man vill, gör ont att tappa all ork och inte orka. 
 
Idag regnar det ute. Jag ligger i sängen och lyssnar på musik. Hade tänkt sjunga nu när jag är ensam, men rösten har låst sig och fastnat som en klump i halsen. Jag försökte se en film men kunde inte fokusera. 
Hjälp vad jag saknar henne. Hon som är jag som är vi som är i Uppsala. Hon som förstår och ser och känner. Hon som räddar, som är en välsignelse för mitt trasiga och hela liv. 
 
Vad ska jag göra? 
Ligga helt still och bara försöka överleva en.minut.till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0