After Exam

Provet är över. Tog längre tid än jag trott, och antagligen längre tid än det egentligen fick ta så är väldigt tacksam mot min lärare. Inledde provet med panik, satt och skakade och fick totalt hjärnsläpp. Satt dock själv i ett rum (utan fönster mot korridoren) så behövde inte stressa över att någon kunde se. Efter en stund lyckades jag samla mig och börja. Tog mig igenom provet (svarade på alla frågor utom 1, tror faktiskt inte den var så viktig) trots att hon testade på saker jag inte fått information om att jag skulle läsa på... Känns bra att jag lyckades lista ut dem så att de kändes logiska, men jag har ju ingen aning om jag kommer få rätt. Förhoppningsvis blir jag inte underkänd, och trots att jag (den prestationsinriktade delen av mig) vill ha mycket bättre resultat än så, vilket ju egentligen är det viktiga. Åh, usch, jag hoppas verkligen inte att hon underkänner... Jag orkar verkligen inte göra detta en gång till. 
Nu sitter jag framför TV:n och ser på något naturprogram om Namibia, alldeles lagom som After Exam. Är riktigt trött, så tänker bädda ner mig här och inte göra något särskilt på ett par h. Måste tyvärr plugga fysik ikväll inför morgondagens prov... Menmen. Det är fortfarande ett senare problem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0