Efter regn kommer solsken

Idag gäller rubriken bokstavligt talat! Efter ett antal timmars spöregn och stark vind skiner nu solen och det är nästintill vindstilla. Underbart! :)
Idag har jag skickat in 4 arbeten (2 kemi, 1 biologi och 1 IdHA) och på så sätt avslutat såväl IdHA som KeB! :D Fick svar på idrotten direkt och har nu ett MVG i slutbetyg där, känns gott! Dock är slutspurten långt ifrån slut.. Nu är det Eng B och Fy B som gäller för hela slanten. Har 1.5v på mig att läsa in 40 sidor fysik, och det kanske inte låter mycket men i skolan brukar vi snitta max 10 sidor/vecka (oftast mindre) så det är en heeel deeeel. :S Menmen, det är bara att kämpa på. Snart är det över. 
Ringt ridklubben idag också och ska kanske provrida en häst för hyrning. Inte riktigt vad jag planerat, men det kanske blir bra. Jag överväger att flytta tillbaka hem, men det beror lite på. Jag vet inte. Jag vet faktiskt verkligen inte. 
Idag går tankarna ungefär som tidigare. Jag är ensam hemma. Är hungrig. Jag vill inte svälta, men det känns som om jag är tvungen. Något tvingar mig fast jag inte riktigt vill, och det känns som om jag har två alternativ: kämpa som bara den för att slippa undan, eller ge efter och följa med. Vilka för- och nackdelarna är lär jag knappast behöva skriva, det kan nog de flesta av er tänka ut själva. 
 
Nu ska jag återgå till pluggandet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0