Fysik och paket

Fick svar från en av lärarna (hade mailat ang. att flytta en labb), men det gick tydligen inte. Blev tvungen att planera om, så nu känns mitt liv ännu mer rörigt än innan. Försöker acceptera det och inte stressa, v.20 är allt detta över. Det är inte ens långt, jag behöver bara hålla ut. 
Sitter och pluggar fysik nu och det går faktiskt helt ok. Tror jag fattar en del. Försöker att inte tänka så mycket på att jag ska skriva prov på det nästa vecka, för det gör mig helt galet nervös. 
 
Idag ska jag med mamma till stallet för att tvätta hästen. Känner väl egentligen att jag varken har ork eller tid till det, men jag vet också att jag inte kommer att sitta med fysiken hela dagen. Tvätten tar ju inte heller hela dagen, får väl fortsätta plugga ikväll. Ska förbi Ica också då mitt paket från Zalando äntligen kommit! Ska bli spännande att se om plaggen passar, hoppas verkligen på det! Hade varit så härligt. 
 
Nu måste jag fortsätta plugga. Ta hand om er och njut av solen idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0