I knew you were trouble when you walked in, so shame on me now

Inatt drömde jag fruktansvärda mardrömmar under samtliga sömntimmar. Kul. Var helt slutkörd när jag äntligen vaknade. 
Nu sitter jag och skriver biologi. Kl.13 bär det av mot Göteborg och världscupfinalen i hoppning, och inlämningen måste verkligen bli klar idag så det gäller att jobba på. Svårt att veta vilken nivå den ska vara på bara.. Jag vet att jag skulle skrivit en bra labbrapport om det hade varit uppgiften, men att skriva en inlämningsuppgift utan tydliga direktiv är svårt. Hur mycket tar man med? Hur tydlig är man? Egentligen ligger ju större delen av bedömningen i själva utförandet och i att man lyckades lista ut hur man skulle ta reda på det uppgiften i första hand frågade efter, men det känns ändå som att det är viktigt att skriva något bra. Sammanfatta bra och förklara bra. 
Jaja, det löser sig kanske.. 
I lurarna idag spelas Taylor Swift, tycker hon är så himla bra. Hah, lite FÖR bra för att ha i öronen när man pluggar - jag blir ju distraherad... x) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0