Inlämning inskickad

Har skickat in min hälsoprognos, tror den blev ok. Ville ha den ur världen. Sitter nu och skriver min ABC-inlämning (också i IdHA), och när den är klar är jag färdig med hela kursen. Är inte det fantastiskt? Ska försöka bli klar med kemin idag också, inte alls mycket kvar där. 
Nu måste jag byta om, pappa kommer hem och hämtar mig så ska vi åka iväg och äta lunch tillsammans (jag som hade tänkt slippa lunchen idag...) och jag har ingen lust att gå ut i mysbyxor. I eftermiddag har jag hand om hästen, men det bör inte ta så lång tid. Det får helt enkelt inte ta särskilt lång tid om jag ska hinna färdigt med dagens arbetsplanering. Måste hinna träna idag också... Funderar på att jogga en sväng när jag ändå är ute i stallet. Annars finns alltid en risk att jag skjuter det till kvällen, blir för trött och hoppar över det alt. tvingar mig ut i skogen trots att jag inte orkar. 
Take care <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0