I've closed enough windows to know you can never look back

Jag fick just tillbaka det arbete jag skickade in imorse med fantastiska vitsord. Blev så himmelskt glad!! :D Utöver det avslutade jag ännu ett arbete och blev nästintill klar med ytterligare två. Har mestadels pluggat idag, men också varit i stallet (som jag skrev), tränat och fixat lite här hemma eftersom mamma fyller år.
Nu fortsätter plugget en stund. Jag känner ångesten och saknaden tränga sig på, och jag funderar över om jag valt och väljer rätt. Jag vet inte. Jag vet verkligen inte. Man kan inte göra någonting ogjort, men man kan ju alltid ändra framtidsplanen. Åh, jag vet inte. Nej, nu: PLUGG. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0