Labbrapport

Skriver labbrapport på kemilabben, känns gott att komma framåt! 
Massa dåliga tankar trycker på och påkallar uppmärksamhet. Kallar mig för fula saker och hatar mig. Försöker distrahera mig idag (igen), men försöker också att inte lyssna. Jag är möjligtvis normalviktig nu, men fortfarande i undre spannet, och kan således inte vara tjock. Det går inte ihop. Jag får kommentarer om att jag är fin, och kan alltså inte vara så ful och äcklig som spegeln visar. Däremot kan jag hata ätstörningen lika mycket som den hatar mig, och det är något jag faktiskt försöker jobba på istället för att gro en avsky mot mig själv som jag inte vinner någonting på. 
Det har dykt upp lite nya problem i mitt liv, men jag tänker att de kommer att lösa sig på något sätt. Jag har kontakt med fantastiska människor, både folk jag känner och folk jag inte känner, som faktiskt försöker hjälpa till att ordna saker och ting för mig. Jag försöker slappna av och släppa det jag i nuet inte kan påverka. Just nu gäller mental förberedelse för den väntande middagen samt hårt jobb med rapporten. 
 
 
"Christians are like glow sticks: in order to shine they must be broken"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0