Läkemedel

Ligger i sängen och darrar av nervositet. Ska snart ned till skolan och skriva kemiprov på ämnet Läkemedel. Bra att jag igår kväll laddade för provet med 1 stes. Har bara en timme kvar till jag ska sitta i provsalen. Försöker göra som igår och tänka att om 3h är det över. Verkligen över. Jag behöver egentligen bara klara provet på en G-nivå för att slippa göra om det, men jag är osäker på om det går (trots att jag aldrig legat så lågt i betyg). Varje lugnande tanke jag försöker tänka möts av "jag klarar det inte", "jag har inte pluggat nog", "shit, jag kommer skriva underkänt" o.s.v.
Nej, nu måste jag sluta skriva här, det är bara en flykt. Vore just fint att komma till provet med oborstat hår och iklädd onepiece.
Wish me luck. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0