Ljusutsändning

Är riktigt trött idag, tror jag har hang-over från medicinerna jag tog igår kväll. Bra timing när man ska ned till skolan och laborera i fysik. Ljusutsändning. Känns enkelt när jag läser om det, men svårt när läraren igår började förklara. Jag hoppas bara att det löser sig under tiden. 
Hela kroppen knyter sig när jag tänker på att jag måste plugga i eftermiddag. Får svårt att andas, svårt att fokusera, huvudet blir tungt och jag fräser åt allt och alla för jag är så ledsen. Tackar Gud för att det är ons. Bara idag+tors+fre, sedan är en labb + 2 prov avklarade (förutsatt att jag inte skriver IG..). 
Ätstörningen är elak. Jag vet att jag gått upp under veckan. Spegeln visar mig en kraftigt överviktig tjej med fett överallt. Är det verkligen sanningen? Jag förstår inte. Ångesten är stark. Ätstörningen stark. Själv känner jag mig bara svag. 
Åh, jag skulle verkligen kunna krypa ned under täcket och somna om, gömma mig för allt. Tyvärr fungerar det inte så. Det är väl bara att ta sig samman nu, packa skolväskan och dra ned till skolan. Kl.12 är det över, och jag kan åka hem och sova. 2.5 h från nu alltså. Ibland hjälper det att tänka på examinationer som tid och ingenting annat. Klarar jag labben, då klarar jag nog att plugga i eftermiddag också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0