Läkarbesök

Just varit på VC hos min läkare. Remiss skickas nu till CACV, och jag hoppas verkligen innerligt på en plats, för jag vet - fortsätter det som nu så överlever jag inte särskilt länge. Efter semestern med familjen är tillståndet allt annat än livshotande (vill inte tänka på hur mycket jag gått upp), men jag vet också att jag lätt blir extrem och är duktig på att tappa vikt. Jag behöver hjälp. Jag vill ha hjälp. Men jag vill faktiskt bara ha den från CACV. Livet är tungt, depressionen drar, ångesten styr och jag vet inte hur det ska gå att börja jobba igen. Ska packa ned alla mediciner, kanske funkar det då. Mina kollegor är underbara, men jag vill ändå inte att de ska se mig i panikångest. Idag är jag sjukligt trött, så ska nog sova en stund nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0