Du behöver inte säga något, jag vet exakt vad du är med om

Ikväll är jag trött. Pluggat, ridit, promenerat. Ångesten sliter men jag sjunker djupare ned i tröttheten. Imorgon ska jag iväg till kyrkan för att fira gudstjänst samt prata med pastorn om ett litet äventyr.. :) Skriver mer om det imorgon när jag vet om det blir av! 
Det är påsk. Gud är nära. Ikväll är han här med mig, jag känner det så väl. Det räddar mig. Han räddar mig. Jag skäms inte för min tro, det kommer jag aldrig att göra mer. 
Nu ska jag försöka somna så jag slipper ångestattacker på kvällen. Det lär komma inatt ändå, men det kan ju gärna få vänta ett par h. Usch, är verkligen helt galet trött.
 
Godnatt alla, och glad påsk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0