Intensiv

Vaknat upp till en mycket intensiv dag. 09.45 är det privatgenomgång på skolan med en av kemilärarna, kl.13 kommer en vän till mig på lunch, kl.16.11 går bussen in mot stan där jag ska möta upp och träna med en annan vän. Därefter blir det raka vägen hem där plugg med pappa (i fysik) väntar. 
 
Jag är trött, inte sovit ordentligt inatt. Kanske sovit rätt antal timmar, men jag drömmer så mycket. Mest mardrömmar. Jag är liksom trött rakt igenom, och trött i både kropp och själ. Jag vet att jag egentligen har bråttom, måste börja gå mot skolan om typ 45 min, och innan dess måste jag fräscha upp minnet i kemin samt packa och fixa mig lite (nyvaken look i onepiece tillhör inte min vanliga image, åtminstone inte i skolan). Ändå ligger jag här, försöker väl mest att inte somna. Tänker på att jag måste försöka fatta snabbt, få genomgången att gå fort så att jag kan dra tillbaka hem och sova en stund innan lunch. Tänkte igår att jag skulle ägna dagens "lediga" stunder åt plugg, men nu vet jag inte längre. I det här tempot kommer jag köra mig själv rejält i botten innan april är slut, och då klarar jag inte skolan fram till juni. Nej, det kanske får duga med att plugga vid genomgången och ikväll. Imorgon kan jag plugga mer. 
 
Nu ska jag sluta flumma och börja ta tag i mitt liv. Som sagt, går inte gärna till skolan i onepiece. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0