Kväll med kvällsplugg

Be at peace, not in pieces
 
Phu, nu är dagen nästan slut! 
Kemigenomgången var bra, lunchdejten mysig och zumba-träningen helgrym! Nu är det fysikplugg som gäller och förberedelser inför morgondagens fysiklabb. 
Jag är trött och vet faktiskt inte riktigt hur jag mår. Ena sekunden känns det ok och jag är taggad på livet, men nästa känns allt som ett rent helvete och jag känner mig värdelös, hopplös och orkeslös. Tänk om man kunde stänga av hjärnan, eller åtminstone sätta den i stand-by eller flightmode. Bara för att få liite vila. 
Börjar få huvudvärk men är inte färdig med studierna än, och jag kommer helt enkelt inte kunna somna om jag inte känner att jag har någorlunda koll på labben, så det är bara att pusha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0