Värk

Usch, idag vaknade jag med värk i hela kroppen, och den vill liksom inte försvinna. Det är verkligen jobbigt att ha så ont! Muskelvärk, ledvärk, huvudvärk och ont i själen.
Jag förstår. Förstår att det nog betyder "bromsa!!!" men jag har inte riktigt tid. Jag MÅSTE plugga. 
Ögonlocken faller igen, känner mig gråtfärdig. Det ska inte behöva vara såhär. 
Kemiprov, fysikprov och fysiklabb närmar sig med stormsteg, helt utan hänsyn till värk eller dåligt mående. Jag måste plugga, förbereda mig. 
Långfredagen är en lidandets dag. Tack och lov lär jag inte behöva korsfärstas, vilket ju faktiskt är en anledning att vara glad och tacksam. 
Nej, sluta flumma, böckerna väntar. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0