Cover beställt

Pratade med min ESV-lärare idag. Tre inspelningar skall göras + två arbeten. Känns faktiskt roligt, och väldigt skönt att nu kunna ägna mig åt musik som skolarbete och inte må dåligt när pianot stulit ett par min från riktigt plugg - för nu är även det riktigt plugg! En inspelning ska vara på ett egenvalt klassiskt stycke, så det får bli "Gertrude's Dream Waltz" av Beethoven. Vet inte om det kanske är lite för enkelt, men det får duga. En spelning var lärarvald och blev "Utan dina andetag" med Kent.Den sista är en egenvald cover, men jag har inte bestämt mig för vilken låt det blir än... Just nu funderar jag mellan "Det vackraste", "Wind beneath my wings", "It can only get better", "What are words" och "Skyscraper", men tror att det lutar åt den sista. Det beror lite på hur det går med sången, för "Det vackraste" är ett enkelt men säkert kort. Vi får se. 
 
Det är fortfarande helt fel inuti mig. Mer fel än jag kan skriva här. Mer fel än jag vill att någon någonsin ska förstå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0