Det man inte har i huvudet..

Det där med labbtider och provtider alltså... Nästintill omöjligt att komma ihåg! Visste ju att jag skulle ha labb idag, men vilken tid hade jag glömt och ansvarig lärare hade inte lagt in passet på schemat som utlovat. Kl. 07.56 var jag på skolan med tanken att vi kanske bestämt att jag skulle börja labba vid 8. När läraren sedan kom typ kvart över åtta och meddelade att labben ligger kl.11 kändes det surt. Jaja, har mig själv att skylla, och det är väl ingen katastrof, men jag är sjuukt trött och hade kunnat sova till typ nu. Satt kvar på skolan och pluggade en stund och hann repetera ett helt kapitel (det är mer än det låter), men sedan kändes det ovärt att stanna. Repar resten i eftermiddag för vill inte förvirra mig själv innan labb genom att blanda in massa andra formler, och visste inte riktigt vad annars jag skulle göra i skolan. Tankade moppen och drog hem. 
Positivt: en av de få människor som genom åren stått mig riktigt, riktigt nära och som jag inte pratat med på väldigt länge kom och satte sig vid bordet och växlade några ord. Inte mycket, inte jättedjupt, men tillräckligt för att jag skulle få känna att hon bryr sig. <3
Nu ska jag vila en liten (betoning på LITEN) stund innan det bär av mot skolan (IGEN) för labb. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0