English x2

Just hemkommen från skolan. Hade två nationella i engelska, först uppsatsen och därefter den muntliga delen. Uppsatsen kändes ok (värre ju fler ggr jag läste den, så lämnade in istället), fick ihop 594 ord när max var 600 - lite flyt ska man ha! Den muntliga delen kändes dock mycket sämre. Började med att säga "eller" i första meningen, så begrave ansiktet i händerna en stund innan jag fortsatte. Var så vansinnigt trött och sjukligt nervös. Min provpartner pratade multum så hade inte så mycket att säga, men fick nog till ok engelska efter ett tag. Hoppas att det lilla jag sa visade på någon slags språklig kvalitet... Vore skit om han sänker mig pga den delen. 
Nu är det snabbpackning som gäller. Har inte ens börjat och måste gå till bussen om en dryg timme. Blir nog gott att komma till lkpg några dagar, även om jag alltid har separationsångest åt båda håll. Blir skönt med bussresa nu också. Det ger mig ca 6 pluggfria timmar, varav 3.45 är stillasittande i en bekväm buss med eluttag, ac och mysiga säten. Planerar för sömn och filmtittande, så det blir säkert en skön resa. 
Ha det gott, bloggar säkert ikväll igen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0