Fysik, stall och engelska

Vaknade strax före sju imorse och kunde inte somna om. Stress antar jag. Såg iaf kvar till strax före åtta innan jag bytte om och drog ut till stallet. Mamma ha stalljour idag, så jag åkte dit för att hjälpa till med utsläpp och lite mockning. Kom hem vid tio och har suttit med fysiken fram till nu. Det har väl gått ok, känns skönt att mitt betyg inte tycks hänga på det här provet (eller labbarna heller för den delen). 
Nu ska jag lägga ansiktsmask och lägga mig i badet en liten stund innan jag laddar om med engelska. Eftermiddagen blir intensiv förberedning för morgondagens 2 nationella prov, så kan verkligen behöva en liten lugn stund nu mitt på dagen för att nollställa hjärnan.
Det är galet fins väder ute idag, så om jag hinner satsar jag nog på en promenad eller joggingrunda ikväll. Syre är aldrig fel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0