Krypa ur mig själv

"When you're on the edge of breaking down, and no one's there to save you"
Skit. Jag mår skit. Vill bara krypa ur mig själv, men måste plugga. Måste tvätta håret. Måste väcka rösten och sjunga. Allt är så fel. Allt destruktivt är så starkt. Jag vill skika, gråta, slå och sparka, och göra saker som är så himla mycket värre än det. Istället låser sig allt. Klumpen i halsen växer och jag funderar över strömriktningar på inducerad ström. Eng nationellt imorgon bitti. Hur ska det gå? På ons är det fysikprov, kan jag provet? Kommer jag ens skriva godkänt? 
Ikväll vill jag verkligen ha lugnande, vin och en tidsmaskin. Jag kan inte ta något av det. 
Åh. Allt är fel. 
En kväll och två dagar kvar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0