My life would suck without you

God morgon!
Efter en lång natt med migrän och ångest vaknade jag upp till en ny dag. En mycket, mycket solig dag. Har just varit på morgonbön, vilket var riktigt härligt trots att en av mina nära inte tycktes må så bra. Vi behövde nog en stund i kyrkan allihop. 
Jag är visserligen stressad över fysiken, men på något sätt känns allt mer avlägset när jag är här. Som om jag har mer tid på mig, fastän jag inte alls har det. Det är skönt att vara liiiiite mindre stressad, men det fyller snabbt på med äs-tankar och tjock-känslor vilket INTE är så skönt. Ska på samtal idag och längtar faktiskt, det var längesedan jag hade samtal och jag tror verkligen att jag behöver det. Efter samtalet ska jag träffa lite vänner på stan och det ser jag också fram emot. Men tydligen väntar stor familjemiddag här ikväll, och jag måste säga att det är något jag INTE ser fram emot. Gosh, när man känner sig supersized och det är en utmaning att bara gå ut genom dörren (eller ens se sig i spegeln), då står inte "stor middag" särskilt högt upp på listan. Det brukar vara trevligt och socialt, jag tycker ju om dem, men jag vet inte hur mycket jag orkar ikväll. Fast, det tjänar ju inte jättemycket till att jag sitter och oroar mig över det nu, det är faktiskt ett senare problem. 
Nu ska jag sparka igång fysiken så att jag får åtminstone lite grann gjort idag, för även om det inte känns så just precis nu så har jag ofantligt mycket att göra. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0